Dėmesio Mūsų tinklapyje naudojami slapukai Jūsų nustatymų įsiminimui ir registracijai. Slapukų priėmimą galima išjungti per naršyklės parametrus, tačiau tuomet gali neveikti svarbios tinklapio funkcijos.Tęsiant naršymą sutinkama su slapukų naudojimu. SUTINKU

Apmokėjimas ir pristatymas

Apmokėjimas ir pristatymas

Mūsų el. parduotuvėje galite atsiskaityti:
1. Grynais pinigais arba koretele atsiimant prekes parduotuvėje Kaune, Veiverių g. 55.
2. Iš savo banko į Paysera saskaitą.
3. Bankiniu pervedimu į Luminor | DNB banką. Banko kodas: 40100, atsiskaitomoji sąskaita: LT974010042502479811. Po prekių užsakymo Jūsų nurodytu elektroninio pašto adresu gausite išankstinio apmokėjimo sąskaitą.

Prekių kainos nurodytos be pristatymo mokesčio. Po prekės užsakymo apskaičiuosime pristatymo kainą. (pagal dydį ir svorį)

Šiuo metu pirkėjams siūlome tris pagrindinius pirkinių gavimo būdus:
1. Atsiėmimas Kaune, Veiverių g. 55 (prie Europos prospekto ir Veiverių gatvės sankryžos) - pirkėjai sutaupo pristatymo mokesčius bei gali atsiskaityti grynais pinigais. Dirbame darbo dienomis nuo 8.00 iki 17.00 val
2. Prekių pristatymas visoje Lietuvoje per siuntų tarnybą. Jūsų užsakymo informacijoje nurodytu adresu (pristatymui į Kuršių neriją taikomi didesni įkainiai).
3. Susitarus kai kuriuos pirkinius galime pristatyti UAB „Certa“ transportu.

4. Prekių pristatymui į užsienį taikomi didesni įkainiai.


Prekes pristatysime Jūsų nurodytu adresu visoje Lietuvoje (išimtis - Kuršių nerija). Įprastai prekės, sveriančios mažiau kaip 31,5 kg., pristatomos per penkias darbo dienas arba pagal susitarimą. Kai kurias prekes reikia užsakyti iš anksto ir jų pristatymas gali užtrukti iki dviejų savaičių, o jų atsargoms pasibaigus pas gamintoją - ir ilgiau.

Prieš perkant visada geriau pasiskambinti telefonu +370 611 88188 ar susisiekti el. paštu (shop@certa.lt).
Ilgiau gali užtrukti ir pristatymas į Kuršių neriją. Už Lietuvos ribų prekės pristatomos tik atskiru susitarimu.
Prieš pristatydamas prekes, kurjeris telefonu suderins Jums priimtiną prekių pristatymo laiką. Prekes gali atsiimti tik užsakymą pateikęs asmuo, arba asmuo, nurodytas užsakymo pateikimo metu. Todėl atsiimant prekes, būtina su savimi turėti ir mūsų darbuotojui pateikti asmens tapatybę patvirtinantį galiojantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą).
Priimdami ar atsiimdami užsisakytas prekes, patikrinkite siuntos ir prekės(-ių) būklę bei pasirašykite sąskaitą faktūrą (važtaraštį) ar kitą siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą. Tuo atveju, jei prekių perdavimo-priėmimo metu pastebėjote siuntos ir/ar prekės(-ių) pažeidimus, prekės(-ių) komplektacijos neatitikimus, būtinai pažymėkite tai sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo–priėmimo dokumente bei, dalyvaujant kurjeriui, kuris pristatė (pateikė) Jums siuntą, surašykite laisvos formos siuntos ir/ar prekės(-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą.
Jums neatlikus šių veiksmų, mes neprisiimame atsakomybės dėl prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas ir prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.

Prekes, sveriančias daugiau kaip 31.5 kg., iš siuntų tarnybos automobilio Pirkėjas pasiima pats. Pristačius UAB „Certa“ transportu, vairuotojas padeda iškrauti sunkius krovinius.